Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2009

ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

  • ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΧΑΡΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΤΗΝ ΖΟΥΓΚΛΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΥΤΟ !!!
  • ΚΥΡΙΑ ΤΖΕΝΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΛΛΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ ...ΜΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ....ΠΑΡ'ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ
  • ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΤΩΝ ΕΥΡΟΛΙΓΟΥΡΗΔΩΝ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΥΡΗΞΑΝ ΠΟΛΕΜΟ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΒΑΖΑ ΜΙΑ ΤΕΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΡΟΧΗ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΜΟΥ....

  • ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
  • http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=74272&cid=42

Συνδυασμός τιμής και ποιότητας

Τελευταία ενημέρωση: Σάββατο, 31 Οκτωβρίου 2009, 03:27 www.zougla.gr

Βρέθηκα τυχαίως στο Γαλάτσι και είπα να φάω σε ένα σουηδικό μαγαζί που λέγεται Crazy Pastamania (Αγ. Γλυκερίας 5 στοά ) Έχει ανοίξει 2 μήνες τώρα. Παρήγγειλα μια μακαρονάδα με φρέσκια τάματα σάλτσα... Ο σουηδός σεφ (γνωστός στην Ευρώπη) την έφτιαξε μπροστά μου στην ανοιχτή κουζίνα που έχει. Μου την συνόδεψε με σαλάτα (πεντανόστιμη) μια μερίδα μακαρόνια που θα έφτανε για δυο άτομα και πλήρωσα 3,90 €!!!! Έπαθα πλάκα!!! Παίρνοντας τον κατάλογό του είδα χοτ-ντογκ με ψωμάκι 1 €, τι να πω!!! Συγχαρητήρια στον σεφ και στην καινοτομία του... από γεύση έπαθα πλάκα... από ευγένεια και καθαριότητα ο άνθρωπος βρίσκεται 100 χρόνια μπροστά.... Μένω Μαρούσι αλλά θα σταματάω πάντα να τρώω εκεί, από ότι είδα έχει την ιταλική πίτσα μεγάλη 5 €. Αυτό λοιπόν για να το ξέρουν και άλλοι φίλοι... γιατί υπάρχει και για εμάς τους χαμηλόμισθους και τα φτωχαδάκια... θεός προς ενημέρωση !!!

Ευχαριστώ Τζένυ

Πρώτη καταχώρηση: Σάββατο, 31 Οκτωβρίου 2009, 03:27

http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=74272&cid=42

Εκτύπωση άρθρου
Αποστολή άρθρου
Επιστροφή στην αρχική σελίδα


Δεν υπάρχουν σχόλια: