Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2008

LIVE SHOW COOKING- 1ο ΔΙΕΘΝΕΣ FORUM ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ 2008 Μέρος 1


SWEDISH TIM
CHEF . Nicolas Sammerstrand -Executive Chef στον όμιλο ALAPIS www.alapis.eu
Greek Chefs, Achileas Pappachristou Teacher in Palmier Academy και
Manolas Pavlos Executive Chef in Palmier Academy
Την ομάδα μας σπονσάρισε η εταιρεία Βιολογικών προιόντων ΕΒΙΚ .ΑΕ. με πρωτοβουλία
του κ. Γεωργ.Κυριακίδη, σε συνεργασία με τον κ.Νικόλαο Κόρμπη, Διευθυντή ομίλου ALAPIS
στο τμημα food-service EU.
Τον εξοπλισμό προσέφερε η Palmier Academy με πρωτοβουλία της κας Μακρυκώστα, Διευθύντριας της σχολής και του κ.Παύλου Μανωλά.
Θέλω να ευχαριστήσω με όλη μου την καρδιά τους ανωτέρω που συνέβαλλαν στην επιτυχία αυτού του Live-Show, που για πρώτη φορά σε ένα τέτοιο φεστιβάλ Γαστρονομίας μας δόθηκε η ευκαιρία να ΠΑΝΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΟΥΗΔΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΩΝ ΦΑΓΗΤΩΝ ΜΕ ΣΑΛΤΣΕΣ ΚΑΙ ΒΟΤΑΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ. Και θα πρέπει να τονίσω, για πρώτη φορά, όλα τα προιόντα που χρησιμοποιήθηκαν ήταν ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ, ακόμη και ο τελευταίος κόκκος πιπεριού, ευγενική προσφορά της ΕΒΙΚ Α.Ε.
Θέλω να πιστεύω ότι δείξαμε τον δρόμο και σε άλλους νεώτερους Σεφ, να δώσουν σημασία στα Βιολογικά προιόντα και, βέβαια, στην ζωή των ανθρώπων, η οποία σε πολλές περιπτώσεις είναι γεμάτη από προιόντα μεταλλαγμένα, με υπολείμματα φυτοφαρμάκων, χαμηλής διατροφικής αξίας και επικίνδυνα. Θεωρώ επίσης, καθήκον μου, να τονίσω την δημιουργική συνεισφορά του συναδέλφου μου σεφ και καθηγητή της ως άνω Σχολής, κ. Αχιλλέα Παπαχρήστου - συνδημιουργού του Live Cooking Show.
Ευχαριστώ όλους τους μαθητές μου, συντάκτες περιοδικών, καθώς και την Λέσχη Αρχιμαγείρων Αθηνών, που στηρίζουν αυτήν την αληθινή προσπάθεια. Απλή προσπάθεια αν το σκεφτεί κανείς, αλλά με πολύ μεγάλο νόημα. Θα τα πούμε και πάλι σύντομα με σχόλια, φωτογραφίες και βίντεο από την εκδήλωση. Οι καλοί πολεμιστές γνωρίζουν να χρησιμοποιούν τα κατάλληλα όπλα και την κατάλληλη στιγμή.
Για μένα ήταν μεγάλη χαρά και τιμή να εκπροσωπήσω την χώρα μου, Σουηδία, μια χώρα που εδώ και δεκαετίες αγωνίζεται για το οικολογικό μας σύστημα και κρατάει την σημαία μπροστά σε ό,τι αφορά το οικοσύστημα και την κατανάλωση βιολογικών - οικολογικών προιόντων , όπως νοιώθω επίσης τιμή, που αγωνίστηκα με σύμπραξη της άλλης αγαπημένης μου μητέρας χώρας, της Ελλάδας. Είχα δέ την ευτυχία να μου απονεμηθεί το σχετικό Δίπλωμα από τον Συγγραφέα και Executive Chef της Προεδρίας της Δημοκρατίας, κ. Αθανάσιο Σκούρα.
Σε αυτό το Φορουμ έλαβαν μέρος οι περισσότερες χώρες της Ευρώπης και ανάμεσα τους χώρες με γαστρονομική παράδοση, όπως η Ιταλία, και σαν έκπληξη, το Μαρόκο και η Τουρκία, σε έναν συνδυασμό της δικής τους κουλτούρας και κουζίνας με την ελληνική. Όλα αυτά μου άφησαν πολύ όμορφες αναμνήσεις.

1 σχόλιο:

Fotisman είπε...

Γεια σεφ.Τι κανετε? καλα ειστε? ειμαι ο νικος ο κωνσταντοπουλος ο μαθητης σας απο την Chef d'ouevre. Τι κανει ο γιος σας? Πρωτην φορα μπηκα στο blog σας.εχω μπει αμε ενος φιλου μου την διευθυνση. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΟΣΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΑΤΕ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΜΕΝΑΤΕ ΚΙ ΑΛΛΟ ΑΛΛΑ ΠΡΟΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΟ.ΜΗΝ ΛΥΠΑΣΤΕ ΓΙΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ.ΝΑ ΣΤΕ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΓΙΑΤΙ ΜΑΘΑΜΕ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΙΑ Ο ΓΙΟΣ ΣΑΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΕΡΔΙΚΙ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ.ΓΕΙΑ ΣΑΣ..